SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euvic Media z obsługą kampanii Polskiego Radia

Agencja Euvic Media wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie. Pokonała w nim trzech konkurentów. 

Siedziba Polskiego Radia, fot. materiały prasowe Siedziba Polskiego Radia, fot. materiały prasowe

Do przetargu Polskiego Radia zgłosiły się 4 agencje: Fabryka Marketingu, Sigma Bis, Yetiz Intercative i Euvic Media. Oferta tej ostatniej została najwyżej oceniona przez publicznego nadawcę.

Agencja będzie odpowiadać za zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych dla Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez nadawcę, a także za przygotowywanie analiz dotyczących jego działań i kampanii reklamowych.

Spółka szacuje, że w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. W zakresie minimalnym jednak, planowane jest zlecanie co najmniej jednej kampanii reklamowej miesięcznie, tj. 24 kampanie w okresie 24 miesięcy. Polskie Radio zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się projektów antenowych i pozaantenowych. 

Do zadań Euvic Media należeć będzie także m.in. opracowywanie, w oparciu o informacje zawarte w briefie, media planów dla kampanii reklamowych w internecie, , wykonywanie koniecznych pod kątem realizacji media planu przeformatowań plików graficznych, przeprowadzanie kampanii reklamowych, pozyskanie do wybranych kampanii reklamowych influencera/influencerów. 

Dołącz do dyskusji: Euvic Media z obsługą kampanii Polskiego Radia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Audytor
Firma, która ma promować KPO wygrywa przetarg w PR. Przypadek? A po co w likwidowanej spółce dział promocji?
2 1
odpowiedź
User
po audycie
Firma, która ma promować KPO wygrywa przetarg w PR. Przypadek? A po co w likwidowanej spółce dział promocji?

co Cie dziwi? przez 8 lat powinienes sie juz przyzwyczaic, czy moze wtedy bylo OK, a teraz nie?
0 0
odpowiedź
User
Firma z Czerskiej
Umowa na 2 lata, więc likwidacja jeszcze tyle potrwa?
1 0
odpowiedź