SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Będą kolejne filmy Ekipy? „100 dni do matury” hitem weekendu

Film „100 dni do matury”, wyprodukowany przez spółkę zależną Ekipa Holding, w miniony weekend przyciągnął do kin ponad 320 tys. widzów. Firma nie wyklucza kolejnych produkcji filmowych.

Bohaterowie „100 dni do matury”, fot. materiały prasowe Bohaterowie „100 dni do matury”, fot. materiały prasowe

Według danych Box Office Polska od piątku 28 lutego do niedzieli 2 marca „100 dni do matury” obejrzało dokładnie 324 276 widzów. Jest wyświetlany w 400 kopiach w całych kraju, dystrybucją zajmuje się należąca do Agory spółka Next Film.

Film był zdecydowanie największym przebojem kinowym minionego tygodnia. Kolejne tytuły z czołowej dziesiątki zanotowały wiele razy niższą widownię, pułap 30 tys. oglądających przekroczył jedynie „Kapitan Ameryka: Nowy wspaniały świat” (30,4 tys.). Dane Box Office Polska nie obejmują tytułów dystrybuowanych przez United International Pictures.

„100 dni do matury”: aktorami influencerzy z Genzie

Za „100 dni do matury” stoi Laniakea Pictures, spółka zależna Ekipa Holding. Film opowiada o imprezowiczu z klasy maturalnej, który chce włamać się do systemu Ministerstwa Edukacji i zmienić wyniki matur, by zatrzymać swoją paczkę przyjaciół na jeszcze jeden rok beztroski.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W filmie głównie role zagrali influencerzy znani z ekipy Genzie: Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (Hi Hania), Patryk Baran (Mortalcio), Kinga Banaś i Julita Różalska.

Ekipa Holding w komunikacie giełdowym podkreśliła, że „100 dni do matury” zanotowały także najlepszy weekend otwarcia ze wszystkich filmów pokazywanych w 2025 roku.

– Tak wysoki wynik otwarcia pozwala z optymizmem oczekiwać dalszych statystyk oraz przychodów wygenerowanych ze sprzedaży biletów, co będzie miało wpływ na sytuację finansową Grupy Kapitałowej – stwierdziła firma.

Przypomniała, że to pierwsza produkcja filmowa zrealizowana przez Laniakea Pictures. – Jej komercyjny sukces osiągnięty w dużej skali pozwoli na dalszy dynamiczny rozwój tej spółki i jej kolejnych produkcji filmowych – dodała.

CZYTAJ TEŻ: Influencerzy pracują nad dubbingiem od AI. Połowa budżetu z grantu unijnego

W połowie listopada ub.r., gdy zakończono montaż i zaczęła się postprodukcja „100 dni do matury”, Ekipa Holding poinformowała, że produkcja filmów kosztowała dotąd 9,37 mln zł, z czego 4 mln zł wyłożyła trójka inwestorów zewnętrznych.

W trzecim kwartale 2024 roku skonsolidowane wpływy Ekipy Holding sięgnęły 17,59 mln zł, po wzroście rok do roku o 38,8 proc. Jej zysk operacyjny zmniejszył się natomiast z 4,68 do 2,64 mln zł, a zysk netto - z 1,82 do 1,46 mln.

Dołącz do dyskusji: Będą kolejne filmy Ekipy? „100 dni do matury” hitem weekendu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl