Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet
Firma kosmetyczna Avon została partnerem kampanii społecznej organizowanej przez fundację Feminoteka z okazji Dnia Kobiet. Ta inspirująca inicjatywa oddaje głos kobietom i celebruje ich prawa. W ramach akcji marka przygotowała limitowaną edycję kosmetyków w nowych designerskich opakowaniach, a zysk z ich sprzedaży wesprze fundację.

W sobotę 8 marca na przecięciu Al. Jerozolimskich oraz ul. Poznańskiej w Warszawie przedstawicielki fundacji rozdawały przypinki i wlepki, przypominające o sile kobiet oraz ich niezbywalnych prawach. Do akcji zaproszono influencerki m.in. porysunki, paniodfeminatywow, babka_od_histy, które na swoich kanałach w mediach społecznościowych podzielą się ze swoimi obserwatorami, jakie prawa kobiet są dla nich najważniejsze i z których są szczególnie dumne.
Dodatkowo przez cały marzec Feminoteka będzie prowadzić zrzutkę z wyjątkowymi prezentami, aby zebrać środki na fundusz pomocowy, który umożliwi wsparcie kobiet w potrzebie.
Ulubione kosmetyki dla Ciebie - wsparcie dla tysiąca innych kobiet
Aby dodatkowo wesprzeć kampanię i fundację, Avon stworzył limitowaną edycję swoich bestsellerowych produktów. W kolekcji znalazły się najpopularniejsze kosmetyki, wyselekcjonowane krzez Konsultantki. Znane i lubiane produkty zyskały nowe, designerskie opakowania, zaprojektowane przez brytyjską artystkę Mel Cerri. W marcu 100 proc. zysku z zakupu limitowanej wersji tuszu Lash Genius, szminki Ultra Colour, perfum Far Away i Anew z Protinolem trafi do fundacji Feminoteka
– Jesteśmy dumni z wieloletniej współpracy z Feminoteką i bez wahania dołączyliśmy do kampanii społecznej z okazji Dnia Praw Kobiet. W tym dniu podkreślamy, że wszyscy mamy głos. Wierzymy, że gdy kobiety są słyszane, mogą w pełni wykorzystać swój potencjał. Dlatego od zawsze je wspieramy. Dorzucamy naszą cegiełkę do zbiórki Feminoteki i przekazujemy aż 100 tys. zł, by mogła realizować swoją misję i pomagać kobietom. Dodatkowo w marcu zysk z naszych najpopularniejszych kosmetyków, uwielbianych przez Konsultantki i Konsumentki, również przekazujemy na działania Feminoteki. Wiemy, że nasze wspólne inicjatywy, takie jak aplikacja przeciwprzemocowa Avon Alert, realnie zmieniają życie kobiet na lepsze – mówi Magdalena Mączyńska, senior PR & CSR lead w Avon Cosmetics Polska.
Oprócz działań na ulicach, w kilku dużych miastach pojawią się billboardy i plakaty, które będą przypominać o sile i prawach kobiet. Aktywacja była również wspierana w mediach społecznościowych przez influencerów. Za komunikację odpowiedzialna była agencja Havas PR Warsaw.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Avon i Feminoteka z kampanią społeczną na Dzień Kobiet