SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Douglas z kampanią na Dzień Kobiet

Sieć perfumerii Douglas w związku ze zbliżającym się Dniem Kobiet wystartowała z globalną kampanią: “Powiedz jej to głośno w Dzień Kobiet”. Działania są realizowane międzynarodowo we wszystkich kanałach – w tym w telewizji, prasie, mediach społecznościowych oraz w perfumeriach.

Hasło kampanii koresponduje z misją Douglas Group: „Make life more beautiful". Marka wierzy, że piękno ma wiele twarzy i każdy może znaleźć coś, co podkreśli jego indywidualność. Dlatego codziennie stara się dostarczać inspiracji i wyjątkowych doświadczeń, które sprawiają, że życie staje się piękniejsze. Jednym z nich może być właśnie wzajemne komplementowanie.

Działaniom towarzyszyć będą też akcje promocyjne w perfumeriach. Douglas przygotował rabaty do –25 proc. na wybrane produkty. Oferta obowiązywać będzie do końca marca lub do wyczerpania zapasów i obejmie wybrane produkty marek: Estée Lauder, Dr Irena Eris, Lancome. Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, It Cosmetics. Rabat procentowy naliczany będzie od najniższej ceny z ostatnich 30 dni.

Kampania zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Obejmie także działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. 

Dołącz do dyskusji: Douglas z kampanią na Dzień Kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl