Douglas z kampanią na Dzień Kobiet
Sieć perfumerii Douglas w związku ze zbliżającym się Dniem Kobiet wystartowała z globalną kampanią: “Powiedz jej to głośno w Dzień Kobiet”. Działania są realizowane międzynarodowo we wszystkich kanałach – w tym w telewizji, prasie, mediach społecznościowych oraz w perfumeriach.

Hasło kampanii koresponduje z misją Douglas Group: „Make life more beautiful". Marka wierzy, że piękno ma wiele twarzy i każdy może znaleźć coś, co podkreśli jego indywidualność. Dlatego codziennie stara się dostarczać inspiracji i wyjątkowych doświadczeń, które sprawiają, że życie staje się piękniejsze. Jednym z nich może być właśnie wzajemne komplementowanie.
Działaniom towarzyszyć będą też akcje promocyjne w perfumeriach. Douglas przygotował rabaty do –25 proc. na wybrane produkty. Oferta obowiązywać będzie do końca marca lub do wyczerpania zapasów i obejmie wybrane produkty marek: Estée Lauder, Dr Irena Eris, Lancome. Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, It Cosmetics. Rabat procentowy naliczany będzie od najniższej ceny z ostatnich 30 dni.
Kampania zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Obejmie także działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Douglas z kampanią na Dzień Kobiet