Rainbow w nowej kampanii promuje wycieczki objazdowe
Marka Rainbow rusza z najnowszą kampanią reklamową „Będzie co wspominać”, której celem jest podkreślenie wyjątkowego charakteru wycieczek objazdowych jako źródła niepowtarzalnych wspomnień.

Kampania koncentruje się nie tylko na odwiedzanych miejscach, ale przede wszystkim na emocjach, które towarzyszą podróżom i pozostają na długo – w albumach na telefonie, ale przede wszystkim w pamięci. To opowieść o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc – to zbiór momentów, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi.
Key visual kampanii nawiązuje do interfejsu smartfona, którym i w którym gromadzimy wspomnienia. Przypomina on ekran aparatu w trakcie robienia zdjęcia podczas podróży na tle atrakcji.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, kinie, w przestrzeni miejskiej i na lotniskach, prasie, kanale online, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży Rainbow.
– Marka Rainbow od lat inspiruje do poznawania świata za pomocą wycieczek objazdowych. Kampania „Będzie co wspominać” to kolejny krok w kierunku podkreślenia, że potrafimy nie tylko ułatwiać podróżowanie, ale też dostarczać niezapomnianych wspomnień – mówi Patrycja Karpik, brand manager.
Kampania powstała we współpracy z TWIN digital collective.
Dołącz do dyskusji: Rainbow w nowej kampanii promuje wycieczki objazdowe