Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku
Z początkiem września funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku obejmie Beata Nanasik, ostatnio związana z Bankiem Pekao SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej stanowisko to zajmował Sławomir Gąsiorowski, obecnie prezes Trader.com.

- Idea Bank to marka, która stawia w swojej strategii na dalszy rozwój oparty o nowe technologie. To jedyny właściwy kierunek dla ambitnych marek, które chcą skutecznie i przyjaźnie komunikować się z klientem. Wyzwaniem jest zastosowanie właściwych proporcji w wykorzystaniu technologii i bezpośrednich relacji z klientem - mówi nam Beata Nanasik.
15 lat doświadczenia
Nanasik posiada ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie w marketingu, głównie w instytucjach finansowych. Ostatnio, od sierpnia 2017r, była dyrektorem zarządzającym Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao SA.
W latach 2015-2017 była związana z Grupą Wirtualna Polska jako dyrektor odpowiedzialny za strategie kluczowych klientów branży finansowej. Wcześniej pracowała na stanowiskach kierowniczych związanych z marketingiem w BNP Paribas Bank Polska (2009-2015), Dominet Banku (2007-2009) i Funduszu Mikro.
Od kwietnia br. stanowisko dyrektora marketingu i PR w Idea Banku było nieobsadzone. Wcześniej zajmował je Sławomir Gąsiorowski, który został prezesem Trader.com (należy do Agory SA), wydawcy serwisów Domiporta.pl i Autotrader.pl.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku
Uwielbiam te okrągłe, PRowe pierdolety. Można by uznać, że wypluł to generator pierdoletów :) :)