VML ze strategiczną i kreatywną obsługą Banku Pekao
Agencja VML została wybrana przez Bank Pekao SA w przetargu na partnera strategicznego i kreatywnego obsługi 360. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata.

W ramach współpracy agencja VML będzie odpowiedzialna m.in. za strategię, planowanie i realizację kompleksowych kampanii wizerunkowych i produktowych a także wsparcie w opracowaniu i bieżącej aktualizacji identyfikacji wizualnej marki.
– Zespół VML zaprezentował bardzo wysokie i holistyczne kompetencje strategiczno-kreatywne, a także świetne zrozumienie najważniejszych wyzwań dla kategorii finansowej. Jesteśmy także pod wrażeniem zaplecza technologicznego i narzędziowego agencji, w tym z wykorzystaniem AI, co realnie wspiera efektywność w komunikacji i marketingu – mówi Jorge Sánchez Klosinski, dyrektor zarządzający Departamentem Marketingu w Banku Pekao S.A.
Firmy nie ujawniają, ile i jakie jeszcze inne agencje brały udział w przetargu.
Dotychczas za strategie i kreacje kampanii Banku Pekao SA odpowiadała agencja Leo Burnett (Publicis Groupe).
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie bank zmienił też agencję mediową - postawił na UM (IPG Mediabrands) kończąc dotychczasową współpracę z Sigmą Bis (należy do Orlenu i PZU).
Dołącz do dyskusji: VML ze strategiczną i kreatywną obsługą Banku Pekao