Big Picture zajmie się komunikacją marki Finlandia
Firma Brown-Forman wybrała agencję Big Picture do obsługi nowego produktu z portfolio Finlandia Vodka - Finlandia Botanical.

W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie kompleksowej strategii PR, która podkreśla unikatowe atrybuty dla Finlandia Vodka wraz z pozycjonowaniem nowej kampanii „Jestem czystością stworzoną w Finlandii” oraz strategia komunikacyjna & influencer marketingowa launchująca nowość produktową – Finlandie Botanical.
Big Picture dla marki Finlandia
Przy realizacji działań dla marki Finlandia agencja Big Picture współpracuje ściśle z agencją kreatywną HOLO, która już od 4 lat realizuje projekty o zasięgu międzynarodowym dla marki Finlandia Vodka oraz pozostałych produktów top premium z portfolio Brown-Forman.
Wśród zaplanowanych aktywności dla marki znajduje się: współpraca z influencerami, media relacje oraz działania z zakresu brand experience.
Za działania dla marki po stronie agencji odpowiada Monika Roth (PR consultant) oraz Aleksandra Kołakowska (PR consultant).
Finlandia Vodka i nowy produkt Finlandia Botanical to kolejne marki alkoholi premium, które z początkiem roku dołączyły do portfolio Big Picture. Obecnie agencja obsługuje wybrane marki premium koncernu William Grant & Sons, tj. Glenfiddich oraz The Balvenie.
Współpraca została nawiązana w drodze rekomendacji, ma charakter projektowy.
Finlandia Botanical, czyli nowa pozycja w produktowym portfolio Brown-Forman, to dwa smaki - Ogórek & Mięta oraz Dzika Jagoda & Róża. Nowość w portfolio marki stanowią dwa smaki naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu. Trunek o obniżonej zawartości alkoholu będzie stanowił bazę do orzeźwiających letnich drinków.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Big Picture zajmie się komunikacją marki Finlandia