Big Picture zajmie się całą strategią komunikacji dla Nespresso
Agencja Big Picture zajmie się wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacyjnej marki Nespresso, należącej do Nestle. Oznacza to rozszerzenie dotychczasowej współpracy marki z agencją.
Agencja Big Picture rozpoczęła współpracę z Nestle przy obsłudze Nespresso w październiku ub.r. do zadań agencji należało odtąd opracowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji z udziałem influencerów.
Teraz dotychczasową współpracę rozszerzono. Od maja tego roku agencja odpowiada za całą strategię komunikacyjną, w tym za działania z zakresu media relations oraz realizację projektów specjalnych.
Big Picture ma wdrożyć strategię mającą na celu synergię wszystkich działań komunikacyjnych marki. Do zadań agencji należeć będzie także realizacja projektów specjalnych, związanych m.in. z Nespresso Talents i obecnością brandu podczas 71 Festiwalu Filmowego w Cannes.
Opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii dla Nespresso zajmuje się w Big Picture zespół odpowiedzialny za komunikację lifestyle, który łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: L'Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro.
W jednej z ostatnich kampanii Nespresso obok Goerge'a Clooneya, który od lat promuje markę pojawiła się gwiazda "Gry o Tron" - Natalie Dormer.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Big Picture zajmie się całą strategią komunikacji dla Nespresso