SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Napełnij swój dzień do potęgi N” w reklamach Nałęczowianki

Agencja Publicis Poland (Publicis Warsaw) zrealizowała nową platformę komunikacyjną dla marki Nałęczowianka (Nestlé Waters & Premium Beverages) pod hasłem „Napełnij swój dzień do potęgi N”. 

fot. mat. pras. fot. mat. pras.

Publicis jest współautorem strategii i nowego pozycjonowania brandu, stworzył również całościową koncepcję kreatywną w wielu touchpointach – DOOH, działania digitalowe, social media oraz kampanię w TV. Koncepcja została wypracowana na drodze wspólnych warsztatów zespołów marketingu Nałęczowianki oraz agencji.

Nowa idea komunikacyjna „Napełnij swój dzień do potęgi N” podkreśla witalność, energię i moc Nałęczowianki.

– Napełnij swój dzień do potęgi N’ to wyjątkowa kampania, którą chcemy zainspirować naszych konsumentów do pełnego życia, naładowanego energią, pasją i autentycznym rytmem. Wierzymy, że nasza woda, dzięki kompozycji 7 minerałów i silnemu przesłaniu kampanii, stanie się codziennym wsparciem dla tych, którzy chcą żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z każdego dnia to, co najważniejsze – Katarzyna Grzechnik, head of marketing and communication in NWPL.

W ramach szerokiej kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne, kreacje digitalowe w kilku odsłonach, social media, DOOH, POS, oraz key visual. Reżyserem spotu jest Tomasz Knittel, za jego produkcję odpowiada Graffiti Films, a postprodukcję – Fireplace. Udźwiękowieniem zajęło się studio Głośno. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OpenMind.

 

Dołącz do dyskusji: „Napełnij swój dzień do potęgi N” w reklamach Nałęczowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl