Big Picture zdobyła w przetargu obsługę Go Sport
Sieć sklepów sportowych Go Sport rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations. Zwyciężyła agencja Big Picture.

Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Zespół zajmie się również doradztwem strategicznym.
Big Picture będzie komunikacyjnie wspierać dla marki kampanie sezonowe, promocje okazyjne, a także trwające projekty specjalne z zakresu influencer marketingu, m.in. program trenerski #GOCoaching czy #AmbasadorGOSport.
Za działania dla nowego klienta odpowiada zespół lifestyle Big Picture, którym kieruje Helena Korniejew. Marką na co dzień zarządzać będzie Monika Roth, PR consultant.
Strony nie zdradzają na jaki okres podpisano umowę.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Big Picture zdobyła w przetargu obsługę Go Sport