Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto mobilne. Akcję - prowadzoną w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze - przygotowały firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
Reklamy oferowanego przez mBank eKonta mobilnego podkreślają, że obowiązuje na nim oprocentowanie wynoszące 4 proc. w skali roku (dla środków do 3 tys. zł), a klient może w różny sposób kontaktować się z bankiem - od aplikacji mobilnej do rozmowy z konsultantem w oddziale.
Bohaterką pierwszych reklam jest kobieta prowadząca intensywne życie pełne różnych zajęć, natomiast w drugiej odsłonie akcji specjalista zaprezentuje najważniejsze funkcjonalność aplikacji mobilnej mBanku (założenie rachunku, przelew na numer telefonu).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze. W tym ostatnim kanale komunikacji wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące użytkowników smartfonów do interaktywnego konkursu, w którym do wygrania są e-booki.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty wyreżyserował Marek Dawid, a wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)