mBank klientem Salestube
Firma Salestube (Group One) wygrała przetarg prowadzony przez mBank na dostarczenie narzędzi Google Marketing Platform. Spółka oprócz licencji na platformę zapewni bankowi support oraz wsparcie consultingowe i szkoleniowe z optymalizacji ekosystemu GMP.

Salestube odpowiedzialna będzie za dostarczenie narzędzi Google Marketing Platform (GMP) do banku uznawanego w polskim sektorze finansowym za jednego z liderów zaawansowanych technologii e-commerce.
Wykorzystanie ekosystemu GMP w banku, w którym już 89 proc. spraw inicjowanych jest w kanałach cyfrowych, ma pozwolić na lepszy dostęp do sprawnego zarządzania kampaniami marketingowymi, monitorowania ich wyników oraz umożliwi dokładniejszą analizę gromadzonych danych.
– Wybraliśmy na dostawcę narzędzi Google Marketing Platform doświadczonego partnera. Z Salestube będziemy kontynuować nasz cyfrowy rozwój. Wykorzystanie w działaniach marketingowych mBank ekosystemu GMP, pozwala nam na zintegrowane planowanie, zakup, pomiar oraz optymalizację kampanii z wykorzystaniem algorytmów machine learning, przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności użytkowników – mówi Monika Pabich, wicedyrektorka departamentu doświadczenia cyfrowego mBanku.
Zakres współpracy spółki Salestube przy wdrożeniu ekosystemu Google Marketing Platform dla mBank obejmuje dostarczenie narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Google Analytics 360
Przy współpracy z mBank zespół Marketing Platforms Salestube odpowiedzialny będzie ponadto za zapewnienie bankowi supportu oraz wsparcia consultingowego i szkoleniowego w optymalizacji ekosystemu GMP.
Dołącz do dyskusji: mBank klientem Salestube