SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank klientem Salestube

Firma Salestube (Group One) wygrała przetarg prowadzony przez mBank na dostarczenie narzędzi Google Marketing Platform. Spółka oprócz licencji na platformę zapewni bankowi support oraz wsparcie consultingowe i szkoleniowe z optymalizacji ekosystemu GMP. 
 

Salestube odpowiedzialna będzie za dostarczenie narzędzi Google Marketing Platform (GMP) do banku uznawanego w polskim sektorze finansowym za jednego z liderów zaawansowanych technologii e-commerce.
Wykorzystanie ekosystemu GMP w banku, w którym już 89 proc. spraw inicjowanych jest w kanałach cyfrowych, ma pozwolić na lepszy dostęp do sprawnego zarządzania kampaniami marketingowymi, monitorowania ich wyników oraz umożliwi dokładniejszą analizę gromadzonych danych.

– Wybraliśmy na dostawcę narzędzi Google Marketing Platform doświadczonego partnera. Z Salestube będziemy kontynuować nasz cyfrowy rozwój. Wykorzystanie w działaniach marketingowych mBank ekosystemu GMP,  pozwala  nam na zintegrowane planowanie, zakup, pomiar oraz optymalizację kampanii  z wykorzystaniem algorytmów machine learning, przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności użytkowników – mówi Monika Pabich, wicedyrektorka departamentu doświadczenia cyfrowego mBanku. 

Zakres współpracy spółki Salestube przy wdrożeniu ekosystemu Google Marketing Platform dla mBank obejmuje dostarczenie narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Google Analytics 360

Przy współpracy z mBank zespół Marketing Platforms Salestube odpowiedzialny będzie ponadto za zapewnienie bankowi supportu oraz wsparcia consultingowego i szkoleniowego w optymalizacji ekosystemu GMP.

Dołącz do dyskusji: mBank klientem Salestube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl