Spółka z Group One wchodzi na rynek brytyjski
Mar-techowa spółka Salestube (Group One) wchodzi na rynek brytyjski. Ekspansja odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją Mediaplus UK.

Po wejściu na rynki US i APAC w 2024 roku oraz otwarciu w tym roku oddziału w Niemczech spółka rozpoczyna działalność w Wielkiej Brytanii. Ta decyzja ma dać impuls do skalowania biznesu na wyższym poziomie. Brytyjski rynek reklamy wart jest dziś ok. 45 mld funtów, podczas gdy polski to blisko 2,5 mld funtów (13 mld zł). E-commerce to natomiast 160 mld funtów rocznie, a w Polsce ok. 25 mld funtów (130 mld zł).
Salestube w UK
Salestube będzie korzystać z lokalnej infrastruktury, doświadczenia oraz bazy klientów partnera Mediaplus UK (Mediaplus Group przejęła w 2024 Total Media. Agencja w marcu 2025 zmieniła nazwę na Mediaplus UK). Nowy oddział Salestube koncentrować się będzie na dostarczaniu brytyjskim markom zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii marketingowych (MarTech), w obszarze Google Marketing Platform (GMP) oraz Google Cloud Platform (GCP).
- Wejście na rynek brytyjski w modelu partnerskim z Mediaplus UK jest dla nas naturalnym krokiem w kierunku budowania globalnej obecności. Łączymy nasze doświadczenie marketingowe oraz ekspertyzę technologiczną potwierdzoną licznymi certyfikacjami Google z lokalnym know-how i relacjami wypracowanymi przez Mediaplus UK. Dzięki temu możemy zaoferować unikalną wartość dodaną klientom na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków mediowych na świecie - komentuje Marek Żołędziowski, prezes zarządu Group One.
Dołącz do dyskusji: Spółka z Group One wchodzi na rynek brytyjski