Salestube pracuje dla Tylko w Niemczech
Polska marka Tylko, producent mebli wzmacnia marketing w Niemczech. Za działania mediowe brand awarness w digitalu i analitykę odpowiada Salestube (Group One).

Salestube, odpowiedzialny w 2022 roku za działania digitalowe Tylko na rynku szwajcarskim, opracował koncept kampanii online w obszarze brand awarness na rynku niemieckim na 2025 rok. Spółka zajmie się również analizą danych mediowych Tylko.
Marka rozpoczęła realizację kampanii wizerunkowej na kluczowym niemieckim rynku. Plan mediowy na działania w digitalu obejmuje głównie kampanie paid social na platformach Meta, TikTok i Pinterest oraz na YouTube z wykorzystaniem programmatic buying. Pierwsza faza działań promuje nowy kolor mebli Moss Green, inspirowany najnowszymi trendami. Następne flighty kampanii rozpoczną się wraz z kolejnymi premierami produktowymi marki i będą realizowane ongoingowo do końca 2025 roku.
Salestube odpowiada nie tylko za realizację kampanii świadomościowej, ale także za kompleksowe mierzenie jej efektów wizerunkowych oraz wpływu na sprzedaż. Wykorzystywane są do tego modele analityczne w Campaign Manager, a także badania brand lift i search lift w DV360 oraz Meta. Umożliwia to ocenę nie tylko realnego wzrostu zainteresowania marką, ale także wpływ kampanii na poziom sprzedaży oraz pomaga najbardziej efektywnie dzielić budżet między kanałami.
Dołącz do dyskusji: Salestube pracuje dla Tylko w Niemczech