Salestube ma nową paid social director
Do zespołu Salestube, spółki należącej do Group One, dołączyła Zuzanna Rabiej, obejmując stanowisko paid social director.

Zuzanna Rabiej będzie również odpowiadać za współpracę z kluczowymi klientami i rozwój portfolio, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Salestube zdecydowało się na powierzenie tej roli właśnie jej ze względu na jej międzynarodowe doświadczenie w obszarze strategii, sprzedaży i automatyzacji procesów. Rabiej może bowiem pochwalić się szerokimi kompetencjami we współpracy z międzynarodowymi klientami i zarządzaniu projektami na wielu rynkach jednocześnie, a także tworzeniem skalowalnych rozwiązań wspierających wzrost biznesowy. Rabiej znana jest z innowacyjnego podejścia oraz umiejętności wdrażania działań edukacyjnych w organizacjach, rozwoju zespołów i mentoringu.
– Zuzanna doskonale rozumie, jak łączyć technologię, dane i sprzedaż w spójną ofertę produktową, która odpowiada na realne potrzeby biznesowe naszych klientów. Jej doświadczenie w pracy z największymi graczami technologicznymi na rynku CEE i EMEA to ogromna wartość dodana dla naszego zespołu i klientów – mówi Magdalena Pobikrowska, senior media operations director w Salestube.
Przed dołączeniem do Salestube Zuzanna Rabiej odpowiadała za rozwój kluczowego segmentu biznesowego TikToka. Wcześniej zarządzała w Google współpracą z ponad 100 firmami kwartalnie, tworząc zintegrowane strategie reklamowe w ekosystemie Google Ads i wdrażając rozwiązania z obszaru AI i automatyzacji.
Równolegle pełniła funkcje liderskie - szkoliła zespoły, budowała kompetencje sprzedażowe, a także prowadziła inicjatywy edukacyjne skierowane do klientów i współpracowników w Europie.
Dołącz do dyskusji: Salestube ma nową paid social director