Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering (DAE) spółki Salestube (GroupOne) dołączyło pięciu nowych ekspertów, którzy wniosą do działu kluczowe kompetencje w obszarach analizy danych i zarządzania projektami. Zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
Zespół Data Analytics & Engineering w Salestube, kierowany przez Mateusza Tracza, tworzy rozwiązania technologiczne, które pomagają klientom efektywnie wykorzystywać dane w biznesie. Zespół buduje systemy przetwarzania i analizy danych, w tym zaawansowane platformy takie jak Customer Data Platform.
Zespół ten wzmocniło pięć nowych osób. Jakub Szczygieł objął stanowisko data insights managera i pokieruje zespołem, który będzie odpowiadał za dwa kluczowe obszary. Pierwszym jest rozwój produktów wykorzystujących sztuczną inteligencję - zarówno jako rozwiązań oferowanych klientom, jak i narzędzi usprawniających wewnętrzne procesy Salestube. Drugim jest rozwijanie zespołu łączącego kompetencje techniczne z podejściem skoncentrowanym na potrzebach klientów biznesowych. Pod jego kierownictwem będą tworzone i wdrażane rozwiązania pomagające klientom w skutecznym wykorzystaniu danych i nowych technologii.
Do grupy ekspertów z zakresu analityki danych dołączyło trzech specjalistów. Artem Mints, z 7-letnim doświadczeniem w analityce internetowej specjalizuje się w implementacji narzędzi do śledzenia zachowań użytkowników (GTM i GA) oraz tworzeniu przejrzystych dashboardów obrazujących kluczowe dla biznesu wskaźniki.
Paweł Świerczewski łączy wiedzę z zakresu analizy danych oraz SEO i wzmocni Salestube w tworzeniu kompleksowych analiz wspierających optymalizację działań marketingowych. Michał Trawczyński, jako junior web & app analityk, połączy swoją wiedzę z zakresu IT i marketingu w celu automatyzacji i tworzenia innowacyjnych rozwiązań analitycznych.
Koordynacją rosnącego portfolio projektów zajmuje się grono technical project managerów, do którego należy Wiktoria Kozłowska, a które dodatkowo wzmocnione zostało przez Krzysztofa Ptaka. Doświadczenie Krzysztofa w zarządzaniu projektami zgodnie z metodykami PRINCE2 i Agile zapewni skuteczną realizację złożonych inicjatyw technologicznych oraz efektywną współpracę między zespołami.
– Rozszerzenie zespołu Data Analytics & Engineering to naturalny krok w odpowiedzi na rosnące potrzeby naszych klientów w obszarze zaawansowanej analityki. Z satysfakcją obserwujemy, jak firmy coraz bardziej świadomie podchodzą do wykorzystania danych w podejmowaniu decyzji biznesowych. Wzmocnienie Salestube o nowych managerów i ekspertów pozwoli nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów, dostarczając rozwiązania na najwyższym poziomie technologicznym – mówi Mateusz Tracz, director of data analytics & engineering w Salestube.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering