BlackBerry ze wzrostem zysku, w dół przychód
Firma BlackBerry zakończyła swój ostatni kwartał spadkiem przychodu. Wzrósł za to jej zysk, co było efektem niższych wydatków na marketing oraz badania i rozwój.

W zakończonym 31 sierpnia br. II kwartale roku fiskalnego 2019 BlackBerry zanotowało zysk netto w wysokości 43 milionów dolarów, w porównaniu do 19 milionów dolarów zysku w analogicznym okresie roku poprzedniego oraz 60 milionów dolarów straty we wcześniejszych trzech miesiącach.
Tymczasem przychód BlackBerry sięgnął w II kwartale 210 milionów dolarów, wobec 238 milionów dolarów przed rokiem (spadek o 13 proc.) i 213 milionów dolarów we wcześniejszym kwartale.
Większych spadków jeśli chodzi o przychód firmie udało się uniknąć m.in. dzięki obniżeniu nakładów na sprzedaż i marketing (o 6 proc. r/r) oraz badania i rozwój (o 15 proc. r/r).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: BlackBerry ze wzrostem zysku, w dół przychód