Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)
Sieć sklepów Piotr i Paweł zaczęła roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja IT Company.

W kampanii z udziałem blogerów sieć Piotr i Paweł reklamuje różnorodne dania, które można kupić (ewentualnie ich składniki) w tych sklepach. Pierwsza odsłona, prowadzona w zeszłym tygodniu, promowała kuchnię meksykańską, a w kolejnych, cotygodniowych etapach będą prezentowane potrawy z różnych stron świata.
W akcji biorą udział twórcy trzech popularnych blogów kulinarnych: Magda i Adam Gendźwiłłowie (Crust and Dust), Tomek Woźniak (Tomek Woźniak Gotuje) oraz Dorota Indycka (Kuchenne Szaleństwa). Co miesiąc będą oni prezentować nowe wideo przepisy dostępne w serwisie atelier.piotripawel.pl oraz na youtube’owym kanale Piotra i Pawła.
Ponadto kampania obejmuje inne serwisy internetowe (m.in. społecznościowe), a także radio, przy czym w spotach radiowych nie występują już blogerzy. Cała akcja jest zaplanowana na rok.
Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiada agencja IT Company. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się też dział marketingu Piotra i Pawła.
Przypomnijmy, że od półtora roku sklepy Lidl reklamują kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, w cotygodniowych odsłonach prezentując nowe przepisy kulinarne. W listopadzie ub.r. ukazała się nawet książka z ich recepturami z tej kampanii (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)
Ostatnio w czasie imprezy pogoniłem słynną blogereczkę modową, która nie potrafiła sklecić 5 zdań a chciała ode mnie kilka tysięcy złotych. Piotr i Paweł i blogerzy - BUHAHA. Zjeby bez pomysłu z projektem dla zadufanych "blogerów" - każdy kto nic nie potrafi zostaje blogerem.
Od dziś NIE kupuję w PiP !!!!!!!!!!!!!