Blowek, Izak i Krzysiek Golonka promują dezodoranty STR8 (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej linii zapachowej męskich dezodorantów STR8 (produkowanych przez Sarantis Polska). Bohaterami akcji, przygotowanej przez sieć partnerską TalentMedia, są youtuberzy Blowek, Izak i Krzysiek Golonka.
W ramach akcji Blowek, Izak i Krzysiek Golonka przygotowali materiały, w których pokazują, co ich inspiruje i w jaki sposób odnieśli sukces. Wszystkie historie powiązane są z koszykarzem Janisem Andetokunmbo, ambasadorem marki STR8.
W kampanii realizowanej pod hasłem „STR8 ahead - to czego pragniesz jest przed Tobą”, promowana jest nowa linia zapachowa dezodorantów STR8 dla mężczyzn.
Na potrzeby działań przygotowano też kilkusekundowe spoty z Blowkiem, Izakiem i Krzyśkiem Golonką.
Kampania potrwa do połowy czerwca. Za jej strategię i kreację, a także produkcję klipów i zakup mediów odpowiada sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap).
Firma pozyskała to zlecenie w przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Blowek, Izak i Krzysiek Golonka promują dezodoranty STR8 (wideo)