Brand24 przechodzi na rynek główny giełdy. Sadowski: jesteśmy już spółką dojrzałą i docenianą przez inwestorów
Zajmująca się monitoringiem internetu spółka Brand24 od wtorku 11 maja będzie notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy.
- Akces do tak elitarnego grona spółek postrzegamy jako kamień milowy w naszym rozwoju - komentuje Michał Sadowski, współtwórca, prezes i mniejszościowy akcjonariusz Brand24.
- To potwierdzenie tego, że jesteśmy już spółką dojrzałą i docenianą przez inwestorów. Obecność na rynku głównym będzie dla nas z jednej strony wyzwaniem, z uwagi na wyższe wymagania stawiane przez regulatorów, z drugiej jednak szansą na pozyskanie zainteresowania nowych inwestorów ze zróżnicowaną strategią inwestycyjną. Liczymy też na to, że w oczach naszych klientów - zarówno obecnych, jak i przyszłych - zyskamy, jako wiarygodny transparentny partner - dodaje.
Brand24 przenosi się na rynek główny warszawskiej giełdy bez emisji nowych akcji. Prospekt spółki został zaakceptowany przez Komisję Nadzoru Finansowego w połowie marca.
Brand24 na giełdzie od ponad 3 lat
Na rynku bocznym warszawskiej giełdy Brand24 jest notowany od stycznia 2018 roku.
W zeszły piątek na koniec sesji kurs spółki wynosił 31,20 zł, co daje kapitalizację w wysokości 67,32 mln zł. Głównym akcjonariuszem firmy jest Harbinger Capital, ma 28,93 proc. jej akcji. Natomiast do Michała Sadowskiego i członka zarządu spółki Piotra Wierzejewskiego należy po 10,52 proc. walorów, a do Venture Inc. - 10,41 proc.
Brand24 oferuje narzędzie do monitoringu marek w internecie. Na koniec pierwszego kwartału br. z usług firmy korzystało 3 610 klientów, o 140 więcej niż na koniec ub.r.
W czwartym kwartale ub.r. firma zanotowała spadek wpływów o 5,1 proc. do 3,51 mln zł, a wynik operacyjny poszedł w górę z 598 tys. zł straty do 180 tys. zł zysku. W całym roku wyniki spółki mocniej obciążyła półroczna blokada przez Facebooka: przychody zmalały o 14,6 proc., a strata netto wzrosła z 996,8 tys. zł do 1,35 mln zł.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Brand24 przechodzi na rynek główny giełdy. Sadowski: jesteśmy już spółką dojrzałą i docenianą przez inwestorów
Czy ta brazylijska telenowela kiedyś się skończy??