Brand24 ma 3610 klientów. Przejście na główny parkiet odłożone w czasie
W pierwszym kwartale 2021 roku firma Brand24 zanotowała wzrost liczby użytkowników o 18 procent rok do roku. Obecnie z platformy korzysta 3610 klientów. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl możliwość przejścia Brand24 z NewConnect na główny parkiet giełdy jest odłożona w czasie z powodu procedur trwających w Komisji Nadzoru Finansowego.
Brand24 jest polską firmą oferującą narzędzie do monitoringu marek w internecie. Według nowych informacji na koniec pierwszego kwartału 2021 r. z usług Brand24 korzystało 3610 klientów. W tym okresie firma przyciągnęła do siebie 140 uztkownikw netto.
Oznacza to wzrost aktywnych użytkowników o 18 proc. rok do roku oraz 4 proc. w ujęciu kwartał do kwartału. Spółka przypomina, że przekroczyła próg rentowności w czwartym kwartale ub.r. i planuje trwałe zyski. Firma nie podaje jednak na razie wyników finansowych dotyczących pierwszego kwartału br.
Czytaj także: Menedżer z T-Mobile Polska w radzie nadzorczej Brand24
Nowe produkty, główny parkiet czeka
- W pierwszym kwartale, z miesiąca na miesiąc notowaliśmy coraz lepsze wyniki sprzedażowe – zaznacza w komunikacie Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24. - Tylko w marcu przybyły nam 94 nowe konta. Widać więc, że klienci dostrzegają i doceniają nowe funkcje takie, jak nasza autorska metryka Presence Score, nową wersję automatycznych maili transakcyjnych czy monitorowanie newsletterów. W ostatnim czasie pozyskaliśmy też klientów na nasz nowy produkt Custom Reports.
Brand24 podkreśla, że od początku 2021 r. wprowadza nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Są to między innymi szyte na miarę analizy sentymentu wobec danej marki, przygotowywane przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Mają one pozwalać obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym i bezpośrednią konkurencją.
Czytaj także: Brand24 wprowadza nowe filtrowanie danych. „Absolutna esencja wzmianek
- To nie koniec nowości w naszej ofercie - zapowiada Sadowski. - Już teraz analizujemy zainteresowanie wersją Brand24 skierowaną do inwestorów giełdowych, którzy chcą mieć kompletny i natychmiastowy dostęp do informacji o wybranych spółkach. Pozwala im to często osiągnąć przewagę informacyjną nad szerokim rynkiem.
W styczniu 2018 r. Brand24 zadebiutował na bocznym rynku NewConnect. Z kolei w marcu 2021 r. pojawiły się informacje o tym, że spółka będzie mogła przejść na główny rynek warszawskiej giełdy i skierowała do Komisji Nadzoru Finansowego prospekt dotyczący obecnych akcji, bez planów wyemitowania nowych.
Do tej pory nie ma jednak żadnych nowych doniesień o tym, czy i kiedy Brand24 miałby pojawić się na głównym parkiecie. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl proces ten na razie się przedłuża w związku z czynnościami prowadzonymi przez KNF.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Brand24 ma 3610 klientów. Przejście na główny parkiet odłożone w czasie
Przychody jak z warzywniaka, PR jak z NASA.