Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH
Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych.

Nośniki DOOH w portfolio Braughman adresowane są do mieszkańców wielkich metropolii (m.in. przy Dworcach Kolejowych, Centrach Handlowych oraz przy głównych recepcjach w biurowcach klasy premium m.in. Spectrum Tower, Skylight Tower, Sky Tower, Elektrownia Powiśle, Koneser). Charakteryzują się one prestiżowymi lokalizacjami oraz wysoką estetyką. Zapewniają dotarcie z przekazem reklamowym do bardzo dobrze określonej i prestiżowej grupy docelowej, a możliwość realizacji dedykowanych projektów (non standard) pozwala na wyróżnienie się i znaczący wzrost świadomości prezentowanej marki.
Od lipca 2022 r. wszystkie kampanie reklamowe na nośnikach DOOH Braughman Group Media można planować oraz kupować w systemie spotowym, dzięki czemu firma reklamowa daje możliwość realizacji kampanii z myślą o każdym budżecie Klienta.


Braughman Group Media dysponuje ponad 250 lokalizacjami premium Wielkiego Formatu, nośnikami Digital OOH, a także ponad 80 ścianami muralowymi, które możemy wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby ekologiczne.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH