Bukmacher Superbet z wizerunkową akcją „Razem jesteśmy super!”
Marka bukmacherska Superbet ruszyła z kampanią wizerunkową pod hasłem „Razem jesteśmy super!”. Zaangażowała do niej swoich ambasadorów - Jerzego Dudka i Jana Błachowicza.
Kampania wizerunkowa pod hasłem „Razem jesteśmy super!” pokazuje jak bardzo dla Superbetu ważna jest społeczność, którą marka buduje wokół swoich influencerów m.in. Jerzego Dudka, Jana Błachowicza i Sławomira Peszko.
Znani sportowcy działają na graczy zakładów jak magnes, który przyciągać ma do świadomej i odpowiedzialnej gry. Obstawianie ma być wysokiej jakości rozrywką dzięki aplikacji mobilnej bukmachera, wyposażonej w całkowitą nowość na rynku bukmacherskim, czyli społeczność SuperSocial pozwalającą na dzielenie się z innymi swoimi zagraniami, analizami i wygranymi.
Głównym elementem kampanii „Razem jesteśmy super!” jest telewizyjny spot reklamowy, który bazuje na pozytywnych doznaniach przy emocjonowaniu się sportem w codziennym życiu.
Obecnie reklamę zobaczyć można między godziną 22 i 6, głównie w telewizyjnych kanałach sportowych oraz w Internecie w ramach formatów preroll. Od marca kampania rozszerzona zostanie o kreacje spotu komunikującego sponsorowanie Jana Błachowicza i Jerzego Dudka.
Kampania prowadzona jest także w kilku kanałach komunikacji i na różnych formatach digital, w tym na dużych portalach informacyjnych (Onet, WP), sportowych (Sport.pl) oraz programatycznie i za pośrednictwem social mediów.
Za produkcję spotu TV odpowiada rumuńska agencja Rusu+Borțun, a za zakup mediów w Polsce agencja OMD Media Direction.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Bukmacher Superbet z wizerunkową akcją „Razem jesteśmy super!”