Superbet nowym sponsorem głównym Jagiellonii Białystok
Od sezonu 2025/2026 marka Superbet zostaje nowym sponsorem głównym Jagiellonii Białystok. Logo tej firmy bukmacherskiej pojawi się na froncie koszulek meczowych zespołu z Podlasia.
 
                                Współpraca między Jagiellonią a Superbetem ma mieć szczególnie kibicowski charakter. Marka zapowiada wiele dedykowanych akcji, wydarzeń i niespodzianek skierowanych do fanów żółto-czerwonych. Pierwsza z nich wystartowała już wraz z ogłoszeniem współpracy.
Superbet dopłaci aż 100 zł do zakupu oficjalnej koszulki meczowej Jagiellonii. Łącznie w ramach akcji dostępnych będzie 1920 koszulek – liczba ta symbolicznie nawiązuje do roku powstania klubu. Promocja obowiązuje zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online i jest skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji Superbet. 
– Jagiellonia doskonale wpisuje się w naszą strategię sponsoringową. To klub z ambicjami, silną tożsamością i ogromnym potencjałem, który łączy nowoczesność z lokalnym charakterem. Cieszymy się, że możemy wspólnie rozpocząć tę drogę. Nasze logo będzie teraz obecne na frontach koszulek aż czterech klubów Ekstraklasy, co tylko potwierdza, że konsekwentnie budujemy pozycję lidera w obszarze sponsoringu sportowego – mówi Łukasz Seweryniak, general manager Superbet Polska.
Jagiellonia Białystok to czwarty klub Ekstraklasy, obok Lecha Poznań, Górnika Zabrze oraz GKS-u Katowice, który trafia do sponsorskiego portfolio bukmachera.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Superbet nowym sponsorem głównym Jagiellonii Białystok