Canal+ od 15 kwietnia w nazwach stacji Domo+ i Kuchnia+
Od 15 kwietnia kanał Domo+ będzie funkcjonował pod nazwą Canal+ Domo, a Kuchnia+ jako Canal+ Kuchnia. Na rebranding stacji zgodziła się KRRiT.
Ponad miesiąc temu Canal+ Polska złożył wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazw Domo+ na Canal+ Domo i Kuchnia+ na Canal+ Kuchnia.
- Celem zmian jest lepsze wykorzystanie siły marki Canal+ oraz podkreślenie różnorodności tematycznej oferty programowej pod brandem Canal+ - podkreśla Małgorzata Seck, wiceprezes ds. programowych w Canal+ Polska. Rebrandingowi nie towarzyszą żadne zmiany w profilach tematycznych obu kanałów.
- Stacje Canal++ Domo i Canal+ Kuchnia ze swoimi bogatymi ramówkami od lat znakomicie dopełniają naszą szeroką ofertę serialową, filmową i sportową. Teraz ich treści będą wzmacniać parasolowy brand Canal+ i odwrotnie - zapewnia Małgorzata Seck.
Domo+ i Kuchnia+ od ponad dekady
Kulinarny kanał Kuchnia+ jest emitowany od 30 września 2006 roku, przez pierwsze pięć lat działał pod nazwą Kuchnia.tv. Wnętrzarskie Domo+ jest nadawane od 20 września 2008 roku, początkowo jako Domo.tv.
Obie stacje są dostępne na Platformie Canal+, a także u innych operatorów satelitarnych i kablowych.
Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Domo+ miało 0,13 proc. udziału w rynku oglądalności, a Kuchnia+ - 0,09 proc.
Canal+ ma 2,7 mln klientów
Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.
Wiosną ub.r. Canal+ Polska uruchomił dwa serwisy VoD dostępne dla wszystkich internautów: Canalplus.com działający w modelu subskrypcyjnym (z filmami, programami i streamingiem 76 stacji tv) oraz Premiery Canal+, w którym można wypożyczać pojedyncze filmy.
Natomiast liczba użytkowników pośrednich Canal+ Polska, czyli głównie korzystających z pakietów Canal+ w sieciach kablowych, rok do roku wzrosła o 2,5 proc., z 321 do 329 tys.
W pierwszej połowie ub.r. przychody sprzedażowe Canal+ Polska zwiększyły się rok do roku z 1,11 do 1,19 mld zł. Zysk operacyjny poszedł w górę z 34,75 do 154,84 mln zł, a zysk EBITDA wzrósł rok do roku o 30 proc. do 254,5 mln zł Firma uzasadniła to stałą optymalizacją kosztów działalności operacyjnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Canal+ od 15 kwietnia w nazwach stacji Domo+ i Kuchnia+