Canal+ Polska modyfikuje logotyp. „Bardzo ważna inicjatywa”
Canal+ Polska zaprezentował zmodyfikowany logotyp. Symbol „+” jest teraz wypełniony kolorem czerwonym. - Niebawem zaprezentujemy szczegóły i powody tej zmiany, która powiązana jest z bardzo ważną inicjatywą – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ w naszym kraju.
Odświeżone logo Canal+ pojawiło się w mediach społecznościowych nadawcy we wtorek popołudniu. Towarzyszyły temu rolki z animacją, na którym czerwony plus wydziela odgłosy przypominające bijące serce. W środę zamieszczono zdjęcia z okolic siedziby firmy przy Alei Generała Władysława Sikorskiego 9 w Warszawie. Tam również widoczny jest czerwony plus. Dodatkowo w godzinach wieczornych, zlokalizowany na dachu park antenowy jest podświetlany na czerwono.
Spekulacje internautów
Ruch Canal+ rozbudził wyobraźnię internautów. Część z nich łączyło czerwień w komentarzach z zacieśnieniem współpracy z Netfliksem, ale nadawca zdementował te informacje. Inni nie wykluczyli, że akcja może mieć związek z serialem „Prosta sprawa”, który miał premierę kilka tygodni temu.
Białe i czerwone barwy w napisie Canal+ można też łączyć z flagą Polski. W czasie pandemii koronawirusa francuski Canal+ używał trójkolorowego napisu, nawiązującego do flagi tego kraju. Zbiegło się to z odkodowaniem stacji dla wielu abonentów podczas lockdownu, za co później nadawca został pozwany przez innych nadawców. Kiedy to oni mieli wyemitować w otwartej telewizji te same filmy, miały one niższą oglądalność z powodu niekodowanej emisji w Canal+.
Cześć internautów połączyła czerwony plus z debiutem kryminalnego kanału Viasat True Crime, który nastąpi w czwartek 6 czerwca. Grupa Viasat World nawiązała partnerstwo z międzynarodową grupą medialną Canal+, zapewniające zarówno rolę głównego nadawcy, jak i partnera technicznego nowego kanału. Na platformie Canal+ Viasat True Crime zajmie pozycję 219 oraz będzie dostępny w pakietach Relax+ i wyższych. Na YouTube nadawca zamieścił filmiki promujące Viasat True Crime. Wynika z nich, że stacja rusza 6 czerwca i będzie dostępna także w UPC Polska, Play, Orange Polska i CDA.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska modyfikuje logotyp. „Bardzo ważna inicjatywa”
Kolejny na bazie forum satkuriera? xD