Carrefour w nowej kampanii celebruje różnorodność klientów
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa sieci sklepów Carrefour Polska. Działania reklamowe nawiązują do jubileuszu 25-lecia działalności marki w Polsce i celebrują różnorodność klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe).

W najnowszej kampanii Carrefour otwarcie afirmuje różnorodność. Firma podkreśla, że jest to kluczowy element strategii marki na najbliższy czas i będzie się przekładał nie tylko na komunikację, również działania CSR i employer branding.
Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, którego bohaterami są różni ludzie, z różnymi talentami, np. do niemarnowania i przetwarzania, znajdowania najbardziej opłacalnych ofert czy planowania domowej logistyki. W reklamach drukowanych pojawiają się bohaterowie prezentujący różnorodne podejścia do codziennych zakupów i gotowania, także z przymrużeniem oka.
- „W Carrefourze uczymy się od najlepszych”, to znaczy od naszych klientów – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu Carrefour Polska. - Wierzymy, że kluczem do bycia lepszą marką jest właśnie zrozumienie tych wyjątkowych polskich zwyczajów zakupowych. Jubileusz naszej działalności w Polsce, to okazja, by podziękować klientom za to, że już od 25 lat inspirują nas, jak udoskonalać Carrefoura i jego ofertę - dodaje.
Tłem muzycznym spotu jest piosenka zespołu ABC "The Look of Love".
Kampania obejmuje: telewizję, reklamę zewnętrzną, materiały POS, katalogi, radio i digital.
Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował je dom produkcyjny Dynamo, za postprodukcję odpowiada Prodigious.
Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Arena Media i Pure Play, za strategię i kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Carrefour w nowej kampanii celebruje różnorodność klientów