Carrefour na święta rozbudowuje ofertę produktów marek własnych
Sieć sklepów Carrefour Polska w związku z nadchodzącym Bożym Narodzeniem rozbudowała ofertę świątecznych produktów spożywczych marek własnych. Obejmuje ona m.in. gotowe ciasta, różnego rodzaju słodycze, klasyczne świąteczne przysmaki czy kawy i jest promowana hasłem "Wszystkiego świątecznego w extra cenach".

Carrefour poszerzając ofertę świąteczną produktów marek własnych podkreśla, że zakupy produktów private label przed Świętami to sposób na oszczędności w domowym budżecie, bez konieczności rezygnacji ze swoich ulubionych produktów z segmentów extra oraz premium.
Sieć wprowadziła do sprzedaży ponad 130 produktów marek własnych, przede wszystkim Carrefour Extra. Do 19 listopada część z nich jest dostępna w promocyjnych cenach.
Są to m.in. dekorowane ciasteczka korzenne (7,99 zł/250 g) czy różne rodzaje dekorowanych czekoladą lub lukrowanych pierników (14,99 zł/700 g), zestawy do przygotowania pierników, zawierające foremki w kształcie choinki lub ludzika (11,99 zł/365-455 g), gotowe ciasta, m.in. okrągły murzynek (23,99 zł/500 g), szarlotka (38,90 zł za kg), orzechowiec (41,90 zł za kg), ciasto piaskowe z serem i kruszonką (20,99 zł/kg), ciasto piaskowe z owocami (20,99 zł/500 g), ciasto pijana wiśnia (42,90 zł za kg) czy znaną z Włoch babkę panettone (28,99 zł/800 lub 1000 g).
To również czekoladki i praliny marki Esprit de Fête, kawa ziarnista premium z Brazylii (29,99 zł/500 g), słodkie i słone przekąski, takie jak m.in. makaroniki, mini ciasteczka wytrawne, mini panettone, tatar z łososia czy francuskie mini croques oraz karp w postaci filetów i płatów, a także klasyczne uszka z grzybami i kapustą lub z mięsem.
- Polacy są już przekonani do marek własnych i uważają, że w większości przypadków oferują one najlepszy stosunek jakości do ceny. Dlatego w trosce o portfele Polaków i kierując się chęcią zapewnienia szerokiego dostępu do świątecznych produktów wysokiej jakości, postawiliśmy mocno na rozwój marki Carrefour Extra. Starannie wyselekcjonowane przez nas produkty pozwolą cieszyć się wyjątkowymi chwilami z najbliższymi – mówi Ewa Dźwigacz, product category group manager - FMCG Own Brand Products w Carrefour Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Carrefour na święta rozbudowuje ofertę produktów marek własnych