„CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych. Ostro w dół „PC World”
W październiku 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach umocnił się „CD Action”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC World”.
Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 77 472 egz., czyli o 14,73 proc. mniej niż w październiku 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 56 226 egz., po spadku o 18,68 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zwiększył się o 9,41 proc. do 47 454 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem aż o 40,52 proc. i wyniosła 10 836 egz.
|
ZKDP |
październik |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
CD Action |
127 994 |
77 472 |
77 472 |
127 965 |
90 857 |
90 857 |
|
PC Format |
120 000 |
56 226 |
56 226 |
123 000 |
69 138 |
69 138 |
|
Komputer Świat |
69 949 |
47 454 |
47 454 |
59 963 |
43 372 |
43 372 |
|
Chip |
18 200 |
13 785 |
13 785 |
23 000 |
16 059 |
16 059 |
|
PC World |
18 400 |
10 836 |
10 836 |
32 000 |
18 217 |
18 217 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 15,31 proc.) pochwalić się mógł „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „CD Action” - było to 24,51 proc.
|
ZKDP |
2014 |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
październik |
wrzesień |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
CD Action |
127 994 |
77 472 |
77 472 |
129 990 |
102 623 |
102 623 |
|
PC Format |
120 000 |
56 226 |
56 226 |
120 996 |
50 117 |
50 117 |
|
Komputer Świat |
69 949 |
47 454 |
47 454 |
51 984 |
41 153 |
41 153 |
|
Chip |
18 200 |
13 785 |
13 785 |
18 300 |
13 739 |
13 739 |
|
PC World |
18 400 |
10 836 |
10 836 |
18 500 |
10 949 |
10 949 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych. Ostro w dół „PC World”