Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl. W reklamach prezentowana jest przede wszystkim aplikacja mobilna tego serwisu.

Główną bohaterką kampanii jest rezolutna Zosia, która przygotowując się do kupowania prezentów bożonarodzeniowych, w tradycyjny sposób przegląda i porównuje różne oferty, żeby wybrać te najkorzystniejsze. Reklama podkreśla, że teraz można to robić dużo wygodniej dzięki Ceneo.pl, m.in. za pomocą aplikacji mobilnego serwisu (dostępnej w wersjach na Androida, iOS i Windows Phone).
Spot Ceneo.pl ma nieco baśniową konwencję, mogącą kojarzyć się ze stylistyką filmu „Amelia”. - Poszukując pomysłu na spot reklamowy chcieliśmy zachować atmosferę świąt, a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. Muzyka, kolory, a także historia opowiedziana w spocie przenoszą nas w nieco inny, nieco przerysowany świat. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorcy właśnie za pomocą klimatu, a także głównej bohaterki, która stała się naszą inspiracją przy tworzeniu Ceneo.pl - opisuje Krzysztof Kamler, kierownik działu marketingu Ceneo.pl.
Kampania zaczęła się 12 listopada, obejmuje telewizję, internet (serwisy VoD, platformy społecznościowe) oraz kina.
Kreacją reklam zajęła się agencja Asap&Asap, produkcją spotu - firma Ilmatic Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Według badania Gemius/PBI w październiku br. Ceneo.pl zanotowało 10,26 mln realnych użytkowników i 121,1 mln odsłon.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)