„Chwalmy się tradycją” - margaryna Palma reklamowana na Wielkanoc (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa margaryny Palma (produkowanej przez ZT Bielmar) związana z Wielkanocą. Akcja, przygotowana przez firmy S4 i Zaza Media, jest prowadzona pod hasłem „Chwalmy się tradycją”.
Spot z kampanii pokazuje dalszą część historii obcokrajowca Iana, który pojawił się w reklamach Palmy emitowanych przed Bożym Narodzeniem. Tym razem Ian wspólnie z polską rodziną spędza Święta Wielkanocne. W reklamach pokazywana jest margaryna Palma w złotym opakowaniu.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (15-sekundowy spot w stacjach głównych i tematycznych), internecie (spot na VoD.pl i Player.pl, aktywności w social media oparte na tagu #pysznatradycja, konkurs w serwisie Wypiekiudane.pl i fanpage’u facebookowym „A co na deser?”), prasie (14 tytułów z segmentu kobiecego, poradnikowego i kulinarnego), punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
Za przygotowaniem kreacji i realizację kampanii odpowiada agencja S4, a za zakup mediów i realizację działań public relations - agencja Zaza Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Chwalmy się tradycją” - margaryna Palma reklamowana na Wielkanoc (wideo)