Columbus reklamuje się w Telegazecie
W najnowszej kampanii reklamowej "Dostęp do przeszłości" dostawca fotowoltaiki Columbus, promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym lat 90.

Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem “Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński).
Columbus z nostalgią o latach 90.
W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca - fotowoltaika.
Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania została Telegazeta, określana mianem “Internetu lat 90.” Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544.
Poza Telegazetą, kampanię można zobaczyć także na kanałach społecznościowych Columbus, w wybranej prasie, serwisach internetowych oraz na dedykowanej stronie dostepdoprzeszlosci.pl.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Columbus reklamuje się w Telegazecie