Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk w kampanii Columbus o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła kolejna kampania reklamowa dostarczyciela usług z zakresu instalacji OZE Columbus. Po raz kolejny firma zaangażowała satyryka Mariusza Kałamagę.
To już kolejna kampania reklamowa marki Columbus w której występuje Mariusz Kałamaga, były frontman z kabaretu "Łowcy.B”, konferansjer i radiowiec RMF FM. Artysta występuje z Dziadkiem Henrykiem, znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa.
W nowej odsłonie kampanii Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk pokazują, jak w niedalekiej perspektywie będzie wyglądała energetyka wykorzystująca nowoczesne technologie, takie jak blockchain.
Kałamaga oraz Dziadek Henryk, w zabawnych dialogach, wyjaśniają na czym polega innowacyjna usługa Columbus „Prąd jak powietrze” umożliwiająca bilansowanie energii 1:1.
Columbus pracuje nad dedykowaną aplikacją ColumusOS, która umożliwi użytkownikom usługi “Prąd jak powietrze” swobodne zarządzanie wyprodukowanym w własnej instalacji prądem. Aplikacja oparta o technologię blockchain będzie inteligentnym centrum gospodarowania energią. Pozwoli na monitorowanie produkcji prądu oraz ilości oddanej i pobranej z sieci. Nadwyżki energii będą przeliczane i „odkładane” w portfelu jako tokeny.
Kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Columbus we współpracy z partnerami. Filmy można zobaczyć na kanałach społecznościowych marki oraz na kanałach VOD.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk w kampanii Columbus o bilansowaniu i tokenizacji energii