Comarch uruchamia obcojęzyczne wersje swojego serwisu
Comarch uruchomił amerykańską i niemiecką wersję swojego serwisu korporacyjnego. W ramach odświeżania wizerunku firma udostępnia dziewięć różnych wersji swojej witryny.
Amerykańska wersja internetowego serwisu korporacyjnego Comarch została uruchomiona pod adresem www.comarch.com, a niemiecka - pod adresem www.comarch.de. - Obie witryny w jednolity sposób prezentują rozbudowaną strukturę portfolio produktów oraz międzynarodową aktywność rynkową naszej firmy - opisuje Jowita Gmytryk, dyrektor działu informatyki korporacyjnej w Comarch. W serwisach działa system zarządzania treścią i jej wersjonowaniem wraz z uprawnieniami redaktorów, a na stronach głównych znajdują się interaktywne elementy graficzno-nawigacyjne wykonane w technologii PV3D.
Strony zostały uruchomione w ramach odświeżenia wizerunku firmy obejmującego m.in. zmianę identyfikacji wizualnej poszczególnych sektorów produktowych i redesign logotypu. W sumie Comarch uruchomi dziewięć różnych wersji swojego serwisu korporacyjnego, które - podobnie jak te już działające - przygotuje agencja SoInteractive.
Dołącz do dyskusji: Comarch uruchamia obcojęzyczne wersje swojego serwisu