Communication Unlimited przygotowała kampanię "Bodymax Od Serca"
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała dla Orkla Care reklamę "Bodymax Od Serca"
Agencja Communication Unlimited opracowała billboardy sponsorskie suplementu diety "Bodymax od Serca" w płynie do kampanii telewizyjnej, a także key visual oraz animację do social mediów. Billboardy sponsorskie są obecne w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat.
Produkowany przez Orkla Care produkt Bodymax Od Serca w płynie to nowość na rynku. Jest to jedyny produkt multiwitaminowy w takiej postaci, który wspiera nie tylko układ naczyniowo-sercowy, ale również mózg oraz odporność.
Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
Reklama telewizyjna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited przygotowała kampanię "Bodymax Od Serca"
https://creeker-girls-israily.sa.com
https://corri-girls-israel.sa.com
https://trunel-escort-israely.sa.com
https://diageab-israil-girls.sa.com