SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ćwierć miliona nowych subskrybentów „New York Times”

Rosną wyniki i liczba cyfrowych subskrypcji „New York Times”. W ostatnim kwartale tytuł zyskał 250 tys. nowych płacących czytelników, ma ich już 11,7 miliona. Zysk operacyjny wydawcy na koniec marca wzrósł r/r o ponad jedną piątą, a przychody z subskrypcji cyfrowych - o ponad 14 procent.

Zysk operacyjny The New York Times Company na koniec marca br. wzrósł o 21,9 procent w porównaniu z rokiem poprzednim, do 92,7 miliona dolarów. Całkowite przychody zaś wyniosły 636 milionów dolarów po wzroście o 7,1 procent.

Prawie 12 milionów subskrybentów „NYT”

„New York Times” na koniec pierwszego kwartału tego roku miał 11,66 miliona subskrybentów, z czego jedynie 600 tysięcy to prenumeratorzy wydania drukowanego. Celem wydawcy jest 15 milionów subskrybentów do końca 2027 roku.

Prawie połowa subskrybentów „NYT” płaci za więcej niż jeden cyfrowy produkt – najpopularniejsze są serwisy informacyjne, serwisy tematyczne Cooking, Games, Wirecutter z recenzjami produktów i serwis sportowy The Athletic. Średni przychód na użytkownika wzrósł w kwartale do 9,54 dolarów, co oznacza wzrost o 3,6 procent. Wzrost napędzały rosnące średnie wydatki na subskrypcje.

Zobacz: "New York Times" oficjalnie wprowadza narzędzia AI do pracy redakcyjnej. Powstało “Echo”

„Nasza strategia działa, a nasza działalność rośnie i wykazuje odporność w obliczu obecnej niepewności gospodarczej i geopolitycznej” - powiedziała Kopit Levien, dyrektor generalna The New York Times Company.

Przychody z reklamy cyfrowej wydawnictwa wzrosły do 70,9 mln dolarów w pierwszych trzech miesiącach roku, co stanowi wzrost o 12,4 procent. Całkowite przychody z reklam wzrosły o 4,2 procent do 108,1 mln dolarów.

Kwartalne koszty operacyjne wyniosły 577,3 mln dolarów, co oznacza wzrost o 5,8 procent w porównaniu z 545,7 mln dolarów rok temu.

Na koniec 2024 roku z cyfrowych pakietów The New York Times Company, wydawcy „The New York Timesa” i The Athletic, korzystało 10,82 mln klientów.

Dołącz do dyskusji: Ćwierć miliona nowych subskrybentów „New York Times”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
drwet
A u nas w GW ciągle spada ale premie dla zarządu wciąż rosną
53 2
odpowiedź