Czerwcowe „Logo” z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie
W sprzedaży ukazało się czerwcowe wydanie magazynu dla mężczyzn „Logo” (Agora). Okładkę zdobi Wojciech Modest Amaro, a do numeru został dołączony specjalny dodatek o triathlonie.
W dodatku „Triathlon. Poradnik dla każdego” liczy 116 stron. Czytelnicy odnajdą w nim najciekawsze imprezy tej dyscypliny w Polsce i na świecie. Przedstawione zostały również sylwetki słynnych triathlonistów, opis sprzętu i akcesoriów oraz praktyczne wskazówki dotyczące treningów i przygotowań do startu w zawodach.
Poradnik został przygotowany przez redakcję brytyjskiego magazynu „220 Triathlon”, wydawanego przez Immediate Media Company Bristol Limited. Redakcja „Logo” dostosowała go do warunków polskich korzystając z konsultacji z fizjologiem, trenerem pływania i kolarstwa, Ryszardem Szulem. Partnerem wydania jest Akademia Triathlonu i Sport.pl.
Poza tym w wydaniu przeczytać można m.in. wywiad z kucharzem Wojciechem Modestem Amaro oraz rozmowę z kickboxerem i raperem Jerzym „Jurasem” Wrońskim. Czytelnicy znajdą w nim 54 kupony rabatowe na zakupy.
Czerwcowe „Logo” liczy 140 strony i kosztuje 8,99 zł. Jest też wersja za 14,99 zł z dodatkiem „Triathlon. Poradnik dla każdego”.
Cyfrowe wydanie pisma, które dostępne jest na urządzenia mobilne w Samsung Apps, App Store, Google Play, posiada dodatkowe materiały m.in. zdjęcia oraz filmy do materiału o spływie górską rzeką w Tyrolu.
Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory) oraz kinach sieci Helios. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu pionu Czasopisma i Prasa Bezpłatna Agory.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Logo” w lutym 2014 roku wyniosła 27 819 egz. (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Czerwcowe „Logo” z Wojciechem Modestem Amaro na okładce i dodatkiem o triathlonie