„Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem
W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.

Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w I kwartale 2014 roku wyniosła 59 846 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku zmniejszyła się ona najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na drugim miejscu umocnił się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 9,12 proc. do 58 294 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 977 egz., po wzroście o 12,32 proc.
Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” (Agora), który w rankingu zajął ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zwiększył się bowiem o 24,54 proc. do 10 562 egz.
ZKDP | I kwartał | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 99 700 | 60 240 | 59 846 | 120 670 | 69 196 | 69 158 |
Moje Mieszkanie | 92 010 | 58 339 | 58 294 | 92 800 | 53 423 | 53 421 |
M jak Mieszkanie | 91 961 | 45 031 | 44 977 | 95 600 | 40 085 | 40 043 |
Weranda | 43 623 | 25 566 | 25 566 | 42 800 | 27 993 | 27 993 |
Dobre Wnętrze | 36 651 | 16 298 | 13 427 | 36 983 | 16 729 | 14 625 |
Dom & Wnętrze | 36 667 | 14 587 | 10 562 | 32 000 | 15 848 | 8 481 |
W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 5,37 proc. do 70 935 egz. Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (60 025 egz.; wzrost o 8,76 proc. - jedyny w rankingu), a trzecia lokata należała do „M jak mieszkania” (44 180 egz.; - 2,16 proc.).
W tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,50 proc. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 14 268 egz.
ZKDP | marzec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 104 700 | 71 333 | 70 935 | 134 000 | 75 019 | 74 963 |
Moje Mieszkanie | 92 030 | 60 090 | 60 025 | 92 400 | 55 198 | 55 192 |
M jak Mieszkanie | 91 882 | 44 215 | 44 180 | 94 400 | 45 197 | 45 154 |
Weranda | 42 668 | 25 769 | 25 769 | 43 000 | 26 803 | 26 803 |
Dobre Wnętrze | 36 800 | 17 031 | 14 268 | 37 650 | 17 592 | 15 425 |
Dom & Wnętrze | 30 000 | 11 045 | 9 520 | 36 000 | 17 412 | 9 912 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem