„Daj się ponieść z Airwaves” – ruszyła nowa kampania marki
Airwaves, marka bezcukrowych gum do żucia z portfolio Mars, odświeża wygląd i pozycjonowanie, prezentując inspirowaną opiniami fanów zintegrowaną kampanię reklamową. Jej hasło to „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”).

W Polsce działania w telewizji, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia.
Fundamentem kampanii jest pokazanie unikalnego doświadczenia, jakie oferuje Airwaves. W jej ramach przygotowano serię spotów prezentujących poprzez surrealistyczne metafory wizualne doświadczenie produktu.
Zobacz: Airwaves zachęca, by odświeżyć swój umysł, nie tylko oddech (wideo)
Spoty są emitowane w telewizji, OLV i mediach społecznościowych (Tik Tok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR. Całość działań marketingowych potrwa do października.
Kampania została stworzona przez T&P we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social
Dołącz do dyskusji: „Daj się ponieść z Airwaves” – ruszyła nowa kampania marki