David Beckham w nowym cyklu adidas "Unfair Advantage"
Marka adidas rozpoczęła nowy cykl wywiadów "Unfair Advantage", w których gwiazdy sportu opowiadają o trudnych momentach karier, motywując kolejne pokolenia do pracy i odnoszenia sukcesów. W pierwszym odcinku wystąpił były piłkarz David Beckham.
Czteroodcinkowy cykl wideo promuje najnowszą buty piłkarskie adidas Predator 20. W wywiadach gwiazdy sportu opowiedzą o najtrudniejszych momentach kariery, trudnościach i przeciwnościach losu, które udało im się przekuć w sukces na sportowych arenach.
W filmach bohaterowie zdradzą, które słabsze momenty uczyniły ich silniejszymi i bardziej odpornymi jako sportowców oraz pomogły w ukształtowaniu ich jako ludzi.
Pierwszy odcinek z Davidem Beckhamem jest już dostępny na kanale adidas Football na YouTube i IGTV. Angielski piłkarz opowie m.in. o pamiętnym meczu Anglii z Argentyną w czasie Mistrzostw Świata we Francji w 1998 roku (Anglicy przegrali w 18/8 finałów w rzutach karnych), po którym Beckham został zlinczowany przez prasę i fanów.
Kolejne odcinki cyklu adidasa będą udostępniane na YouTube i IGTV na Instagramie w najbliższych kilku tygodniach.
Za przygotowanie cyklu odpowiada agencja We Are Social Sport. Produkcją zajęło się We Are Social Studio.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: David Beckham w nowym cyklu adidas "Unfair Advantage"