Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)
Sieć sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, w której promuje kolarstwo i bieganie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Ogilvy&Mather i MullenLowe MediaHub.

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Decathlon: „Jedyną zasadą jest przyjemność“.
Najnowsza akcja reklamowa skupia się na ofercie związanej z bieganiem i rowerami MTB. W 15- i 30-sekundowych spotach promowane są produkty związane z tymi aktywnościami fizycznymi, m.in. obuwie i rowery.
Kampanię można będzie zobaczyć w telewizji oraz w internecie (display, wideo, media społecznościowe).
Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather, za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub. Kampania potrwa do 8 kwietnia.
Decathlon z agencją reklamową Ogilvy&Mather współpracuje od jesieni ub.r. Wcześniej za kreacje reklamowe tej firmy odpowiadała agencja PZL.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)