Decathlon promuje rowery szosowe
Decathlon Carbon Challenge - to tytuł nowej kampanii sieci sklepów sportowych Decathlon , promującej rowery szosowe B’Twin 900CF. Kampanię przygotowała agencja Opus B, która właśnie rozpoczęła współpracę z marką.

W ramach Decathlon Carbon Challenge przez dwa tygodnie chętni uczestnicy na stronie akcji zgłaszają się, odpowiadają na pytania i tym samym biorą udział w rywalizacji. Na stronie na bieżąco aktualizowany jest ranking zwycięzców. Jako pierwszy w wyzwaniu weźmie udział ambasador marki Damian Fornalski.
Pomysł na działania reklamowe oparty został na idei współzawodnictwa. Mechanizm jest prosty: na stronie Decathlon Carbon Challenge stworzono wyzwanie dla miłośników tras rowerowych. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą odpowiadać na pytania i zgłaszać się do rywalizacji. Ranking z nazwiskami osób, które wezmą udział w wyzwaniu, można obserwować na stronie konkursowej. Jako pierwszy podejmie je utalentowany młody kolarz Damian Fornalski, który został ambasadorem Decathlon. Jeżdżąc różnymi trasami, Fornalski nakręci krótkie filmiki i opowie o cechach produktu. Następnie Damian Fornalski rzuci wyzwanie klientom Decathlon – osoba, która w dwa dni przejedzie najwięcej kilometrów, wygra rower B’Twin 900CF.
W ramach działań digital przygotowano landing page, kampanię display oraz serię video w social media z ambasadorem.
Kampania potrwa do 8 lipca. Przygotowała ją agencja Opus B.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Decathlon promuje rowery szosowe