Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem „Powrót na trening”
Wystartował program edukacyjny sieci sklepów sportowych Decathlon. „Powrót na trening” ma zachęcać dzieci w wieku szkolnym do aktywności fizycznej. Akcję wspiera kampania promocyjna, którą przygotowała agencja K2.

„Powrót na trening” to projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. Jego celem jest promowanie aktywności fizycznej wśród najmłodszych oraz podkreślenie korzyści, jakie płyną z uprawiania sportu. Marka zachęca rodziców, by kibicowali swoim pociechom i pomagali im pokonywać własne słabości. Kampania potrwa do 10 września.
Na potrzeby akcji powstały spot telewizyjny w dwóch wersjach - krótszej, 15-sekundowej i dłuższej, 30-sekundowej. Oprócz tego przygotowano także formaty graficzne na potrzeby działań offline oraz dedykowaną stronę internetową, gdzie można zapoznać się z poradami specjalistów dotyczącymi aktywności fizycznej oraz z aktualną ofertą produktów z linii dziecięcej Decathlon.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja K2. Spoty wyprodukowało studio OTO FILM.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MullenLowe.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem „Powrót na trening”