Delecta akcją konsumencką i kampanią „Prosto z serca” promuje desery
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Delecta (należącej do Bakallandu) promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką „Powiedz to na słodko”. Za realizację tych działań odpowiadają agencje MullenLowe Warsaw i Starcom.

Spoty reklamowe emitowane w serwisach VOD promują Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada. Równolegle prowadzona jest ogólnopolska akcja „Powiedz to na słodko” zachęcająca konsumentów do emocjonalnych gestów.
W jej ramach do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki
z wyznaniami.
Kampania potrwa do 12 listopada br.
Kreację spotu przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Jedną z ostatnich większych aktywności marki Delecta była m.in. realizowana na początku roku kampania, w której promowano zimowe warianty kisiel tej marki.
Dołącz do dyskusji: Delecta akcją konsumencką i kampanią „Prosto z serca” promuje desery