GPD wygrywa przetarg Delecty
Najnowsza kampania Delecty jaką można zobaczyć w mediach, to efekt wygranego przetargu przez GPD Agency.
Po 6-letniej przerwie w zasięgowej komunikacji wizerunkowej Delecta powraca z uwspółcześnionym wizerunkiem marki, w bliskiej relacji z konsumentem. Bohaterem kampanii "Powiedz to prosto z serca" jest chłopiec, który docenia mamę za to, co robi w domu, ale i za wspólną zabawę, pasje i zaangażowanie.
Agencja GPD odpowiada za przygotowanie: platformy komunikacyjnej – Big Idea, opracowanie scenariusza oraz produkcję spotów video. Komunikacja opiera się na wyprodukowanych przed GPD Film Studio spotach o długości 45 i 30 sekund i jest realizowana w TV oraz digitalu, oraz na kanałach social media.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GPD wygrywa przetarg Delecty