delio w świątecznej kampanii rozdaje bony na święta
delio wystartowało z kampanią, w ramach której oferuje swoim klientom 10 kuponów zniżkowych o wartości 30 złotych. By ułatwić świąteczne zakupy, firma obniżyła ceny wybranych produktów o 70 proc.
Supermarket online delio rozpoczął kampanię, w ramach której wręcza 10 kuponów o wartości 30 złotych, co przekłada się na 300 złotych w rabatach dla klientów.
Marka hasłem „Święta w domu, nie w sklepie” zachęca swoich użytkowników do spędzenia przedświątecznego okresu razem z bliskimi, w spokoju, zamiast zwyczajowego szaleństwa kolejek i korków. Zakupy bowiem dojadą do klientów same.
Dodatkowo, w ramach kampanii na stronie dostępne są świąteczne produkty objęte nawet 70-procentową zniżką. W całym okresie przedświątecznym przeceniane są też produkty potrzebne na święta: akcesoria do wypieków, napoje, słodycze, bakalie, gotowe dania czy zestawy prezentowe.
Zamówień można dokonywać na stronie: delio.com.pl i w aplikacji mobilnej dostępnej w App Store i Google Play. Aby aktywować promocję, wystarczy w trakcie podsumowania zakupów wpisać kod: PREZENT (należy pamiętać o wielkich literach), który automatycznie doda rabat do zamówienia. Działa on zarówno w wersji przeglądarkowej delio, jak i w aplikacji. Akcja trwa do końca tego roku, a regulamin promocji dostępny jest na stronie internetowej delio.com.pl.
Świąteczna kampania delio obejmuje lokalne stacje radiowe w Warszawie i w Krakowie oraz billboardy przy najbardziej uczęszczanych ulicach stolicy oraz Krakowa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: delio w świątecznej kampanii rozdaje bony na święta