Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej takie agencje, jak Carat, Amplifi) przejęła agencję Filter z Seattle specjalizującą się w projektowaniu i marketingu cyfrowym.

W wyniku przejęcia agencja zmienia nazwę na Filter A Merkle Company. Kierować nią będzie dotychczasowy szef Filter, Joe Melanson.
Dotychczasowy prezes agencji Filter Kristin Knight będzie pełnić funkcję doradcy strategicznego, a dyrektor finansowy Terry Harnich, pozostanie w ramach zespołu zarządzającego.
Dentsu wyjaśnia, że przejęcie agencji Filter ma pomóc rozwinąć usługi agencje Merkle w obszarze wirtualnej rzeczywistości i możliwości projektowania 3D.
Dave Brain, wiceprezes Merkle powiedział: - Jestem szczególnie podekscytowany doświadczonym zespołem kierownictwa agencji Filter i modelem zaangażowania dla klientów, który oparty jest na oddelegowywaniu zespołów do bezpośredniej współpracy u klienta. Ten model dostaw usług zyskuje popularność w wielu branżach i jest szczególnie popularny wśród firm innowacyjnych, takich jak Google, Facebook, T-Mobile, Microsoft i Amazon.
To już piąte przejęcie Merkle w ciągu 12 miesięcy, a zarazem 11. po dołączeniu do Dentsu Aegis Network w 2016 roku.
Firmy nie zdradzają szczegółów i warunków, na jakich dokonano przejęcia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network przejęło agencję Filter