Artur Malinowski digital marketing directorem w Empik Group
Artur Malinowski, przez ostatnich pięć lat związany z grupą Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, iProspect) objął stanowisko digital marketing directora w Empik Group.

Malinowski odpowiada m.in. za tworzenie i realizację strategii digital marketingu sklepu internetowego Empik.com. Zarządza zespołem zajmującym się wspieraniem sprzedaży własnej i na platformie marketplace.
Artur Malinowski przez 5 ostatnich lat pracował w Dentsu Aegis Network Polska. W ostatnim czasie kierował działem media performance, odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów. Pełnił też funkcję dyrektora zarządzającego iProspect. Wcześniej Malinowski pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji mediowej Carat Polska.
Wcześniej, przez pięć lat związany był z agencją Media Direction OMD, ostatnio jako digital group account director.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Artur Malinowski digital marketing directorem w Empik Group