Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii „Wyexpij swoją formę!” marki Zdrofit
W kampanii „Wyexpij swoją formę!” sieć klubów fitness Zdrofit angażuje topowych streamerów – Diablesa i Nieuczesaną – pokazując, że świat gamingu i ruchu fizycznego mogą się uzupełniać. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych par na polskim Twitchu przez trzy miesiące intensywnie trenuje w klubach Zdrofit.

Zdrofit chce dotrzeć do tej rosnącej grupy świadomych gamerów. W kampanii „Wyexpij swoją formę!” pokazuje, że klub fitness nie musi być miejscem dla „fit freaków” – może być wsparciem dla tych, którzy grają godzinami, streamują zawodowo i mierzą się z presją, kontuzjami nadgarstków czy brakiem energii. Widzowie mają szansę dołączyć do akcji w konkursach, w których do wygrania są wspólne treningi z influencerami.
Podczas streamingów na Twitchu zarówno Diabels, jak i Nieuczesana zapraszają swoich obserwatorów na bezpłatny trening w Zdrofit, a w storiesach relacjonują te lepsze i te trudniejsze momenty podczas ćwiczeń w klubie.
Za odpowiednie ułożenie treningów i dążenie do „next levelów” odpowiada trenerka personalna, Ewelina Lewandowska.
Za kreację i komunikację na kanałach twórców w projekcie odpowiada agencja CFA.
Dołącz do dyskusji: Diables i Nieuczesana bohaterami kampanii „Wyexpij swoją formę!” marki Zdrofit